onsdag den 9. maj 2012

Long time, no see.

Hej elskede læsere. Det er ved at være utrolig lang tid siden. Det er jeg rigtig ked af, der har været ualmindelig meget at se til. Kort vil jeg lave en lille update, om hvad der er sket her på det seneste. Efterfølgende nogle billeder, og til sidst noget digt værk. Jeg har fået mig en vidunderlig kæreste. Oliver. Smaskeforelsket, for første gang. Det er yderst mærkværdig følelse. Kan varmt anbefale det. Udover min elskede kæreste har jeg for alvor fundet min sjæleven - Olga. Hun er min bedre halvdel, tro det eller ej. Vi har oplevet nøjagtigt de samme, sjove ting og de mindre sjove ting, i livet. Det sekund Olga og jeg 'fandt sammen' igen(Vi har kendt hinanden siden børnehaven, men har dog holdt lidt pause) begyndte jeg at tro på soulmates. Nu er jeg lige kommet hjem fra konfirmationshalløj møde, hvor jeg fik af vide min konfirmation bliver d. 25. maj 2013. LÆKKERT.
Her er bare det dejligste digt i verden, send det til dem i elsker! åååååh kærlighed, kærlighed, kærlighed! ''Jeg vil trykke dig ind til mig og fastholde det øjeblik og brede det ud så dets samlede areal når op på noglelunde det samme som de fleste af Jupiters måner ganget med kvadrattroden af nu '' -Af Michael Dyst RavneRock

Ingen kommentarer:

Send en kommentar